Witam na blogu EduJutro!

Nazywam się Natalia Boszczyk. Różnorodność moich aktywności, pasji i działań na polu zawodowym i osobistym oddają słowa angielskiego poety metafizycznego Williama Alabastra: „Moja dusza to kosmos w zwięzłej miniaturze” - co się zatem na nią składa? 
  • …wielka pasja do nauczania – na co dzień uczę języka polskiego w gimnazjum i liceum: staram się wprowadzać młodych ludzi w świat kultury, by jeszcze lepiej rozumieli siebie i otaczającą ich rzeczywistość; angażuję się w też w różnorodne pozaszkolne działania edukacyjne, prowadziłam na przykład zajęcia w ramach Filmowej Akademii Młodych Multikina, 
  •  …wielka pasja do uczenia się – jestem absolwentką filologii polskiej i psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; ukończyłam Szkołę Trenerów Młodzieżowych Grupy TROP; jestem też egzaminatorem egzaminu gimnazjalnego i egzaminu ósmoklasisty; nieustannie poszukuję nowych możliwości uczenia się, 
  • …wielka pasja do towarzyszenia młodym ludziom w rozwoju – jestem tutorem; prowadzę warsztaty dla młodzieży i zajęcia z psychoedukacji; wielokrotnie byłam wychowawcą; jestem też autorem i koordynatorem programu wspierania uzdolnień; 
  •  …wielka pasja do dzielenia się swoją wiedzą – jestem mentorem w kursach internetowych Centrum Edukacji Obywatelskiej; moderowałam spotkania nauczycielskiej sieci współpracy w programie Aktywna Edukacja; współtworzyłam teksty i materiały w projekcie FitEdukacja; prowadzę warsztaty i szkolenia dla nauczycieli; 
  • …wielka pasja do własnego rozwoju osobistego – moją codzienność wypełnia czytanie, medytacja, fitness, gotowanie i tworzenie cudownego domu dla trójki moich dzieci i wspaniałego męża; co dzień na nowo czerpię z życia Przyjemność:)    

      Jeśli chcesz się ze mną spotkać w sieci, to zapraszam:
  •  portal Edukurier PSPO – na stronach szkół, w których pracuję: artykuły, recenzje, wymiana doświadczeń; wszystko pod hasłem „Szkoła jutra już dziś”. Sporo moich artykułów.
  • projekt FitEdukacja – jego celem jest szerzenie zdrowego wymiaru edukacji wśród nauczycieli, uczniów i rodziców – materiały, inspiracje, refleksje, dobre praktyki z polskich i z zagranicznych szkół. Moje artykuły i propozycje do wykorzystania dla przedmiotowców i wychowawców.
  • artykuł w Gazecie Łomiankowskiej – piszę w nim o systemie tutoringowym i o tym, w jaki sposób sprawdza się on w praktyce liceum, w którym uczę. 

  • kursy Nauczycielskiej Akademii Internetowej przy Centrum Edukacji Obywatelskiej, w której jestem mentorem w kursie "Ocenianie kształtujące - kurs dla zaawansowanych": praktyczne zastosowanie wiedzy, inspirująca wymiana doświadczeń z innymi nauczycielami i superwizja doświadczonych mentorów - serdecznie polecam!


Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz: edujutro@gmail.com, a jeśli chcesz wiedzieć, po co stworzyłam tego bloga, zajrzyj tu.

1 komentarz:

  1. Trudnosci w radzeniu sobie z wydatkami i projektami?

    Jestesmy gotowi pomoc ci w tych trudnych czasach.

    Skontaktuj sie z nami prywatnie, aby uzyskac wiecej informacji.

    E-mail: area.of.finance13@gmail.com

    Whatsapp: +33756841623

    OdpowiedzUsuń